Anunț angajare

A N U N Ț

Școala Gimnazială „George Bacovia”, cu sediul în municipiul Bacău, str. Carpați, nr. 12, jud. Bacău, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI:1 post Îngrijitor şcoală şi 2 posturi Îngrijitor cresă

NUMĂRUL POSTURILOR: 3 posturi vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Personal nedidactic

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: NEDETERMINATĂ

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

-Studii: medii;

-Vechime: nu necesită;

– Curs de igienă absolvit sau dovadă că este înscris;

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

 a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

  1. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  2. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  3. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  5. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  6. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  7. h) cazier juridic și certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. i) Curriculum Vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

 

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1. Publicarea anunțului 30.04.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs (10 zile lucrătoare de la afişare) Termen-limită: 15.05.2025, ora 10.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 16.05.2025, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 16.05.2025, ora 16.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor 19.05.2025, orele 09.00-12.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.05.2025, ora 16.00
7. Susţinerea probei scrise 20.05.2025, ora 12.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 20.05.2025, ora 16.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei 21.05.2025, orele 09.00-10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 21.05.2025, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 22.05.2025, ora 11.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 22.05.2025, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 23.05.2025, orele 09.00-12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 23.05.2025, ora 15.30
15. Afişarea rezultatului final al concursului 23.05.2025, ora 16.00

 

BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de Îngrjitor

-Noţiuni fundamentale de igienă – manual de specialitate.

-Ordinul nr. 1955/1995, privind aprobarea normelor de igienă pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor (Cap. II şi III);

-OMS nr. 976/1998 privind aprobarea normelor de igiena privind productia, prelucrarea, producerea, transportul si desfacerea alimentelor;

-OMS nr. 261/2007 privind aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea;

-Legea nr. 319/ 2006 referitoare la sănătatea și securitatea în muncă;

-Legea nr. 307/2006 referitoare la apărarea împotriva incendiilor.

-Ordin O.M.E. nr. 4183/2022 prinvind aprobarea Regulamentului-cadru de Organizare şi functionare a unitatilor de invăţământ preuniversitar, cu modificările și comletările ulterioare;

TEMATICA

-Notiuni de formarea şi dezvoltarea deprinderilor igienico-sanitare şi de protecţie la elevi

-Notiuni de comunicare la locul de muncă

-Noţiuni privind colectarea şi evacuare a reziduurilor în condiţii de securitate

-Noţiuni privind descrierea etapelor parcurse pentru o bună curăţenie, a regulilor pentru efectuarea curăţeniei, precum şi a controlului eficienţei curăţeniei

-Noţiuni privind metodele folosite pentru dezinfecţie, regulile generale ale dezinfecţiei, precum şi controlul eficienţei acesteia

-Noţiuni privind echipamentul de protecţie a lucrătorului

-Noţiuni privind funcţiunile şi circuitele funcţionale în cadrul unei unităţi

-Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic compartimentul administrativ-organizare şi responsabilităţi;

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0234/533164, la adresa de e-mail:

scoalabacovia@yahoo.com și la sediul instituției din Bacau, str. Carpați, nr. 12, persoană de contact: Balint Mihaela, având funcția de secretar.

Director,                                                                                                         Secretar,

VIȚALARU NICOLETA-LĂCRĂMIOARA                              BALINT MIHAELA   

No comments yet! You be the first to comment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.